Дисципліни:
Лабораторна робота №3
На тему:

Створення геометричних фігур засобами програмного пакету SURFER.

Дисципліна: Геоінформаційні системи і бази даних
ВНЗ:НУ «ЛП»
Формат: Word Doc

Переглядів: 1494 Додано: 2013-03-05




Частина тексту
Мета: Створити фігуру піраміди за допомогою програмного пакету SURFER.

Порядок виконання роботи

Створюємо в блокноті запис в залежності від варіанту. Зберігаємо його з розширенням GRD. Натискаємо: "Contour". Після натиснення OK з’явиться вікно в якому можна вибрати параметри майбутньої карти: в колонці Hach обираємо параметри напрямних рисок висот, їх напрямок, довжину, на яких горизонталях позначати Після того як ми обиремо всі необхідні параметри і натиснемо OK, з’явиться контури наших горизонталей в робочому вікні програми.

Будуємо 3D модель за даними таблиці. Для цього обираємо в рядку головного меню програми пункт «MAP» а потім підпункт меню «Surface». З’явиться вікно в якому необхідно буде обрати створений програмою файл, який матиме таку саму назву як і таблиця, але з розширенням .GRD. Після натискання ОК відобразиться наступне вікно. В ньому зазначається відображення координат X Y Z, згладження ліній, колір горизонталей,кольорова шкала, висотні лінії. Після натискання ОК отримаємо 3D модель нашої карти.

3D модель карти
Висновок: в даній лабораторній роботі побудова піраміда з використанням методу «Trianqulation», який дозволяє побудувати фігуру з гострими гранями (на відміну від методу «Kriqqinq», який дає заокруглені фігури). Дана фігура побудована з точністю: 0,035349.